Ostatnio dużo graliśmy w Back 4 Blood najpierw dzięki zamkniętej, a potem otwartej becie. Chociaż bardzo nam się podobało, pojawiły się pewne problemy, jednym z nich były głupie boty, które wypełnią twoją załogę, jeśli brakuje ci przyjaciół. Naprawdę odmawiają robienia czegokolwiek logicznego i są ciągłą irytacją.
Cóż, na szczęście Turtle Rock Studios doskonale zdaje sobie z tego sprawę i rozwiązanie tego jest w studiu najwyższym priorytetem. W wywiadzie VG247 z głównym producentem Mattem O'Driscollem deweloper odpowiada na pytania społeczności i ujawnia, że sztuczna inteligencja towarzyszy będzie mądrzejsza, gdy Back 4 Blood wystartuje w październiku.
O'Driscoll porusza również kwestię poziomów trudności i mówi, że zostaną wprowadzone poprawki, w których niektóre rzeczy będą trudniejsze, a inne łatwiejsze, i dotyczy to głównie trybów Survivor (łatwy) i Nightmare (trudny).
Back 4 Blood ukaże się 12 października na PC, Playstation i Xbox (od 1 dnia będzie również częścią Xbox Game Pass).