Biorąc pod uwagę ogromny sukces It Takes Two, można założyć, że deweloper Hazelight mógł pójść jeszcze dalej w swojej następnej grze, nadchodzącej Split Fiction. Potwierdził to reżyser Josef Fares w niedawnym wywiadzie, w którym ujawnił, że budżet Split Fiction był prawie dwa razy większy niż It Takes Two.
W rozmowie z MinnMax, Fares stwierdził, że w porównaniu do It Takes Two, Split Fiction to "prawie dwa razy więcej niż budżet", a zapytany o to, gdzie poszedł zwiększony budżet, Fares dodał: "spójrz na grę, żartujesz sobie, spójrz na grę!".
Pomimo większego wsparcia finansowego, stworzenie gry zajęło mniej więcej tyle samo czasu, co potwierdził Fares, mówiąc o długości produkcji w latach: "Trzy i pół jest jeszcze lepsze, trzy do czterech lat jest idealne".
W pełnym i naprawdę obszernym wywiadzie Fares zdradził również, co dalej z Hazelight, twierdząc, że może to sprawić, że studio wyjdzie poza gatunek kooperacji.
"Hazelight to przede wszystkim kooperacja i zawsze będzie w naszym DNA, ale pierwsza gra, Brothers, jest przeznaczona dla jednego gracza i kto wie, co się wydarzy w przyszłości".
Czy nie możecie się doczekać Split Fiction, które zadebiutuje na PC, PS5 i Xbox Series X/S 6 marca?