Bungie ogłosiło opóźnienie Marathon, tytułu, który ma ukazać się 23 września na PS5, Xbox Series X/S i PC, i nie podało nowej daty premiery ani okna. Tego można było się jednak spodziewać po tych wszystkich doniesieniach od osób z firmy, czyli byłych pracowników, którzy naprawdę nie lubili tam pracować.
"W każdym komentarzu i rozmowie w czasie rzeczywistym w mediach społecznościowych i na Discordzie, twój głos był silny i wyraźny. Wzięliśmy to sobie do serca i wiemy, że potrzebujemy więcej czasu, aby stworzyć Marathon w grze, która naprawdę odzwierciedla waszą pasję" – napisał w oświadczeniu zespół deweloperski Marathon (oficjalne oświadczenie nie jest podpisane), ponieważ wydaje się jasne, że gracze z testów alfa nie byli zadowoleni z gry.
Dlatego w nadchodzących miesiącach Bungie skupi się na takich rzeczach, jak "ulepszenie gry o przetrwanie" dzięki bardziej wymagającym spotkaniom ze sztuczną inteligencją, bardziej satysfakcjonującym biegom z nowymi rodzajami łupów i dynamicznych wydarzeń, a także uczynieniu walki bardziej napiętą i strategiczną, a także ulepszeniu trybu wieloosobowego dzięki czatowi zbliżeniowemu, aby historie społecznościowe mogły ożyć. Obiecują również zwiększyć wierność wizualną, dodać więcej narracji i narracji środowiskowej oraz, co ciekawe, "mroczniejszy ton, który dostarcza motywy oryginalnej trylogii".
Biorąc to wszystko pod uwagę, Marathon nie ma daty premiery, ale powinna ukazać się w przyszłym roku. Czy dasz Marathon szansę?