Capcom kończy 40 lat w 2023 roku, a firma żyje w erze wielkiego sukcesu i obiecującej przyszłości. Resident Evil, Monster Hunter... Adresy IP Capcom nadal sprzedają się po każdym wydaniu, a prezes Haruhiro Tsujimoto rozmawiał z Famitsu o zmianie w kierunku sprzedaży cyfrowej, ekspansji istniejących tytułów i perspektywach dla globalnego rynku.
Ale teraz firma skupia się na kolejnej bijatyce, Street Fighter 6, która ma się ukazać 2 czerwca. Dzięki tej nowej odsłonie Capcom ma nadzieję jeszcze poprawić historię Street Fighter V, która sprzedała się w 7 milionach egzemplarzy od czasu premiery w 2016 roku. W przypadku SF6 liczba do pobicia wynosi 10 milionów.
"Street Fighter V sprzedał się już w ponad 7 milionach egzemplarzy, więc jeśli uda nam się wykorzystać nasze doświadczenie w sprzedaży cyfrowej, powinniśmy być w stanie celować w 10 milionów kopii w następnej grze. Dlatego staramy się robić wszystko, czego nie mogliśmy zrobić wcześniej z Street Fighter 6 - dlatego jesteśmy tam, gdzie jesteśmy dzisiaj. "
Jak myślisz, czy Street Fighter 6 może osiągnąć 10 milionów kopii w całym cyklu życia?