Polski
Gamereactor
wiadomości
Wiedźmin 4

CD Projekt Red chce stać się globalną marką popkulturową i rozrywkową

Oprócz tworzenia świetnych gier RPG, deweloper ma coraz większe ambicje.

HQ

Po stworzeniu renomowanych gier RPG, jakimi są Wiedźmin 3: Dziki Gon i Cyberpunk 2077, niebo jest granicą dla CD Projekt Red i nie chce ograniczać się tylko do tworzenia świetnych gier. Jak wyjaśniono w nowym wywiadzie dla polskiego serwisu XYZ (za pośrednictwem GamesRadar), wspólni prezesi Michał Nowakowski i Adam Badowski wyjaśnili swoje plany na przyszłość.

"Kiedyś marzyliśmy o tym, by stać się producentem najlepszych gier RPG na świecie" – powiedział Nowakowski. "Z biegiem czasu zdaliśmy sobie sprawę, że można to zrobić tylko przez bardzo krótki czas po wydaniu gry... Dziś nasze ambicje są jeszcze większe. Chcemy stać się globalnym kreatorem popkultury i rozrywki – z grami w centrum, w otoczeniu produktów i wydarzeń skierowanych do fanów naszych produkcji.

"Cyberpunk: Edgerunners, serial anime, który stworzyliśmy wspólnie z japońskim studiem Trigger i który zadebiutował w serwisie Netflix ponad dwa lata temu" – kontynuuje. – To tylko przedsmak tego, co zaplanowaliśmy na najbliższe lata.

Nie oznacza to jednak, że CD Projekt Red będzie teraz po prostu gonił za trendami. "Skupiamy się na tworzeniu gier, które nam się podobają" – powiedział Badowski. "Nie rzucimy wszystkiego, jeśli np. gry survivalowe nagle staną się popularne. Nie zamierzamy radykalnie zmieniać kursu".

Tak więc CD Projekt Red skupia się głównie na grach, ale istnieją wielkie plany związane z IP, w które jest zaangażowany. Biorąc pod uwagę szybki rozwój i sukces firmy, można zrozumieć, dlaczego dyrektorzy generalni chcą się rozgałęziać.

Wiedźmin 4

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości