Polski
Gamereactor
wiadomości
Cyberpunk 2077

CD Projekt Red wyrzuca około 90% pomysłów na zadania

Pozostaje tylko złoto, które trafi do ostatecznego cięcia.

HQ

CD Projekt Red to deweloper znany z wielu rzeczy, ale twórca Cyberpunk 2077 i Wiedźmina ma bogatą historię z zadaniami pobocznymi. Od polowań na potwory w Wiedźminie 3: Dziki Gon po głębokie historie ukryte w Night City, zawsze jest wiele do odkrycia poza główną narracją.

PC Gamer zapytał niedawno projektanta zadań CD Projekt Red, Pawła Sasko, jak deweloper podchodzi do swoich zadań pobocznych, na co Sasko odpowiedział, że "dobry projektant ma wskaźnik akceptacji swoich pomysłów od pięciu do 10%".

"Jeśli ktoś ma 10%, to jest to prawdopodobnie jedna z najlepszych osób, jakie mamy w zespole" – kontynuował. Oznacza to, że jeśli chodzi o pomysły na zadania, bierze się tylko śmietankę, a na podłodze krojowni pozostaje o wiele więcej pomysłów, niż myśleliśmy.

"To, co robię z naszymi projektantami, to okej, oto lista gatunków. Oto lista tematów, z którymi chcę, żebyś pracował — lista tematów. Napisz mi pitche. A potem piszą: tak, pięć, dziesięć, dwadzieścia dziennie. Zasadniczo, doskonała prezentacja jest jak cztery zdania w stylu: To jest tonacja. Nikt, żaden artysta nie ma tylko świetnych pomysłów. Wszyscy mamy gówniane pomysły i jest ich mnóstwo, wybieramy tylko 5% najlepszych".

Co sądzisz o takim podejściu do projektowania?

Cyberpunk 2077

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości