Cookie

Gamereactor korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość przeglądania naszej strony internetowej. Jeśli kontynuujesz, założymy, że jesteś zadowolony z naszych zasad dotyczących plików cookie.

Polski
Strona główna
wiadomości
Beyond a Steel Sky

Charles Cecil nie chce nazywać Beyond a Steel Sky kontynuacją

"Zakładam, że nikt, kto zagra w tę grę, nie grał w Beneath a Steel Sky".

Pierwsze wydanie Beneath a Steel Sky pojawiło się na rynku już w 1994 roku, a już niedługo Revolution Software wyda grę Beyond a Steel Sky, o której rozmawialiśmy z założycielem i dyrektorem generalnym studia, Charlesem Cecilem.

"Okej, więc nie chcę nawet nazywać tego sequelem, ponieważ zakładam, że nikt, kto zagra w tę grę, nie grał w Beneath a Steel Sky" - wyjaśnił. "Tak więc akcja toczy się w tym samym uniwersum, ale rozgrywka jest zupełnie inna. Oryginał był produkcją typu wskaż-i-kliknij w formacie 320x200 - ten projekt jest znacznie bardziej ambitny. To pełny świat 3D, ale nadal bardzo oparty na idei przygodówek logicznych."

"Chcemy, aby ta gra wniosła logikę na nowy poziom, co oznacza, że gracz powinien być w stanie rozpracować wszystkie zagadki, jednak im bardziej poznaje świat, tym szybciej w jego głowie zaczną pojawiać się rozwiązania."

Czy jesteście podekscytowani powrotem do uniwersum?

Oglądasz

Preview 10s
Next 10s
Reklamy
Beyond a Steel SkyBeyond a Steel SkyBeyond a Steel Sky

Powiązane teksty

Wczytywanie następnej zawartości