Polski
Gamereactor
wiadomości

CMA w Wielkiej Brytanii nie jest przekonany, że Call of Duty będzie działać na Nintendo Switch

Podczas gdy Microsoft zobowiązał się do wprowadzenia serii na platformę, organ regulacji handlu ma wątpliwości.

HQ

Podczas gdy Microsoft oficjalnie zawarł umowę z Nintendo, aby wprowadzić Call of Duty do Switch, wszystko w tym, co wydaje się być posunięciem, aby przekonać organy regulacyjne handlu, że przejęcie Activision Blizzard za 68,7 miliarda dolarów jest dobrą rzeczą dla branży gier, brytyjskiego regulatora handlu, Competition and Markets Authority (CMA) nie jest przekonany, że to będzie taka dobra rzecz.

W nowym raporcie CMA organizacja zauważa, że Switch jest w znacznie niekorzystnej sytuacji dla komputerów PC i konsol obecnej generacji, jeśli chodzi o dostępny sprzęt i moc, co oznacza, że jakość tytułów Call of Duty na Switch jest dużym znakiem zapytania.

W raporcie zauważono: "Widzieliśmy również dowody na to, że duże strzelanki nie działają tak dobrze na konsolach Nintendo ze względu na ich techniczne zróżnicowanie. Jedna z osób trzecich twierdziła, że intensywne graficznie strzelanki mogą być często skierowane pierwotnie na PlayStation i Xbox ze względu na specyfikę wydajności ich konsoli, a przeniesienie na Nintendo Switch może wymagać inwestycji finansowych i kompromisów w zakresie jakości grafiki lub korzystania z rozwiązań do gier w chmurze.

Dzieje się to bezpośrednio po tym, jak CMA podkreśla obawy o rozmiar pliku gry Call of Duty, co prawdopodobnie będzie koszmarem dla właścicieli Switch.

Opinia wydawców podobnie wskazywała, że tworzenie gry na Switch jest znacznie innym zadaniem niż robienie tego na Xbox i PS ze względu na różnice techniczne. Jeden z wydawców stwierdził, że napotkał problemy techniczne podczas dostarczania gry na Nintendo Switch, ale nie miał trudności z wprowadzeniem tej samej gry na Xbox lub PlayStation. Wydawca zauważył, że Switch's ograniczona grafika i pamięć masowa są ograniczeniami technicznymi, które wpływają na wydajność konkurencyjnych gier bardziej niż gier wprowadzonych na Xbox lub PlayStation. Inny wydawca stwierdził, że kilka jego gier nie jest dostępnych na Nintendo, ponieważ Nintendo ma inne możliwości niż PlayStation i Xbox.

CMA wymienia Doom Eternal, Apex Legends i Fortnite jako przykłady tego, jak strzelanki działają na Switch, a następnie zauważa, że relatywnie rzecz biorąc, jakość Call of Duty może być problemem na platformie.

Wspomniano również o technologii przesyłania strumieniowego w chmurze używanej do wprowadzania dużych gier do Switch, chociaż CMA podkreśliło również: "Odnotowujemy również wniosek stron, że partnerstwo Nintendo z technologią przesyłania strumieniowego w chmurze Ubitus w celu wydania Resident Evil Village na Switch umożliwia rozgrywkę na poziomie wierności graficznej porównywalnym z poziomem występującym na wysokopoziomowym PC, PlayStation 5 lub Xbox Series X. Jednakże, jak omówiono powyżej, uważamy, że obecnie istnieją znaczne różnice między graniem w chmurze a graniem w gry na konsolach (np. Potrzeba połączenia internetowego w celu strumieniowego przesyłania gier z usług gier w chmurze). Ponadto zdolność Switch do łączenia się z zewnętrznym dostawcą usług gier w chmurze nie uczyniłaby go bliższym konkurentem dla Xbox i PlayStation na rynku gier konsolowych.

Pojawiły się również dalsze obawy dotyczące tej umowy, w tym Call of Duty's publiczność prawdopodobnie nie będzie na konsolach Nintendo, a pozycja Nintendo w przestrzeni konsolowej jest tak różna od pozycji Xbox i PlayStation, że firma nie może być naprawdę myślana i porównywana w tym samym przedziale.

CMA w Wielkiej Brytanii nie jest przekonany, że Call of Duty będzie działać na Nintendo Switch


Wczytywanie następnej zawartości