Zawsze fascynujące jest obserwowanie, jak recenzje od tych z nas, którzy pracują w tej branży, czasami różnią się od tych, którzy po prostu uwielbiają grać w gry w wolnym czasie, ponieważ możemy szukać różnych rzeczy. Wiesz, co intryguje mnie jeszcze bardziej? Słuchanie tego, co sami twórcy podziwiają i cieszą się. Dlatego dzisiejsze ogłoszenie jest fajne.
Ponieważ tysiące deweloperów z całego świata zgromadzą się na Game Developers Conference w marcu i nie będą tylko dzielić się swoimi doświadczeniami i uczyć się od siebie nawzajem, zdobywając nowe kontakty. Będą też mieli swoje własne nagrody dla Gry Roku. Wstępne głosowania już się rozpoczęły, więc ogłoszono ostatecznych kandydatów. Oto oni z programistami (spójrz na CoD: MWII :P) i wydawcami w nawiasach:
Najlepszy debiut
Wyróżnienia: Chained Echoes (Matthias Linda/Deck13), Cult of the Lamb (Massive Monster/Devolver Digital), Marvel Snap (Second Dinner Studios, Inc./Nuverse), The Case of the Golden Idol (Color Gray Games/Playstack), Trombone Champ (Holy Wow Studios LLC)
Najlepsze audio
Wyróżnienia: A Plague Tale: Requiem (Asobo Studio/Focus Entertainment), Neon White (Angel Matrix/Annapurna Interactive), Persona 5 Royal (ATLUS/SEGA), Splatoon 3 (Nintendo), Tunic (TUNIC Team/Finji)
Najlepszy projekt
Wyróżnienia: Cult of the Lamb (Massive Monster/Devolver Digital), Dwarf Fortress (Bay 12 Games/Kitfox Games), God of War: Ragnarök (Santa Monica Studio/Sony Interactive Entertainment), Immortality (Sam Barlow/Half Mermaid), Vampire Survivors (poncle)
Najlepsza narracja
Wyróżnienia: A Plague Tale: Requiem (Asobo Studio/Focus Entertainment), Citizen Sleeper (Jump Over The Age/Fellow Traveller), Horizon Forbidden West (Guerrilla Games/Sony Interactive Entertainment), Norco (Geografia robotów/Raw Fury), Roadwarden (Moral Anxiety Studio/Assemble Entertainment)
Najlepsza technologia
Wyróżnienia: Dwarf Fortress (Bay 12 Games/Kitfox Games), Hardspace: Shipbreaker (Blackbird Interactive/Focus Entertainment), Immortality (Sam Barlow/Half Mermaid), Stray (BlueTwelve Studio/Annapurna Interactive), Teardown (Tuxedo Labs)
Najlepsza sztuka wizualna
Wyróżnienia: A Plague Tale: Requiem (Asobo Studio/Focus Entertainment), Cult of the Lamb (Massive Monster/Devolver Digital), Neon White (Angel Matrix/Annapurna Interactive), OlliOlli World (Roll7/Private Division), Tunic (TUNIC Team/Finji)
Nagroda za innowacyjność
Wyróżnienia: Cult of the Lamb (Massive Monster/Devolver Digital), Dwarf Fortress (Bay 12 Games/Kitfox Games), God of War: Ragnarök (Santa Monica Studio/Sony Interactive Entertainment), Horizon Forbidden West (Guerrilla Games/Sony Interactive Entertainment), Trombone Champ (Holy Wow Studios LLC)
Nagroda za wpływ społeczny
Wyróżnienia: Before Your Eyes (GoodbyeWorld Games/Skybound Games), God of War: Ragnarök (Santa Monica Studio/Sony Interactive Entertainment), Hindsight (Team Hindsight/Annapurna Interactive), Norco (Geography of Robots/Raw Fury), Terra Nil (Free Lives/Devolver Digital)
Gra roku
Wyróżnienia: Citizen Sleeper (Jump Over The Age/Fellow Traveller), Cult of the Lamb (Massive Monster/Devolver Digital), Horizon Forbidden West (Guerrilla Games/Sony Interactive Entertainment), Marvel Snap (Second Dinner Studios, Inc./Nuverse), Neon White (Angel Matrix/Annapurna Interactive), Vampire Survivors (poncle).
Tutaj można również oddać swój głos na Nagrodę Publiczności.
Które gry są zaskoczone i/lub zadowolone z tego, że znalazłeś się wśród nominowanych?