Polski
Gamereactor
wiadomości
Commander Keen

Commander Keen ma być „reinterpretacją platformówki"

Rozmawiamy z dyrektor kreatywną gry, Kirą Schlitt.

Podczas konferencji prasowej Bethesdy na E3 zapowiedziano powrót serii Commander Keen. Następnego dnia targów spotkaliśmy się z dyrektor kreatywną produkcji, Kirą Schlitt, aby dowiedzieć się więcej o grze, która znacznie różni się od pozostałych marek Bethesdy.

"Jest zabawna, kolorowa, bardzo inna, ale myślę, że to dla nas ogromna możliwość, aby móc zaprezentować coś takiego i wnieść nieco więcej różnorodności do stajni Bethesdy" - wyjaśniła. "Oczywiście to jednocześnie wieloletnia matka, więc przywrócenie jej było dla nas naprawdę ekscytujące."

Zapytaliśmy również, dlaczego Commander Keen powróci akurat teraz, na co Schlitt odpowiedziała:

"Minęło zbyt wiele czasu, odkąd ta marka była nieobecna! Więc to oczywiście nie będzie oryginalny Commander Keen, lecz jego bliźniacze, genialne dzieci. One także przeżywają niesamowite przygody i są postaciami absolutnymi. Naszego Billy'ego uważamy za nieco podobnego do kapitana Kirka, wiesz, jest bardzo bohaterski, chce uratować świat, ale jest też nazbyt impulsywny, co sprawia mu straszne kłopoty. Billie natomiast jest znacznie spokojniejsza i musi najpierw przemyśleć swoje działania."

Czy cieszycie się z powrotu serii Commander Keen w takiej formie?

HQ
HQ
Commander Keen

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości