Organizacja e-sportowa Complexity Gaming z siedzibą w Teksasie ogłosiła, że zawarła umowę sponsorską z amerykańską siecią supermarketów H-E-B.
Jak ogłoszono w komunikacie prasowym, powiedziano nam, że umowa obejmie aktywacje w kanałach mediów społecznościowych, w tym w strumieniach treści Twitch, które będą miały na celu promowanie wspólnych wartości pary.
"Cieszymy się, że możemy współpracować z H-E-B, największym prywatnym pracodawcą w stanie Teksas, zatrudniającym ponad 145 000 partnerów pracowniczych i osiągającym 38 miliardów dolarów rocznej sprzedaży" - powiedział Justin Kenna, dyrektor generalny GameSquare, organizacji macierzystej Complexity.
"Wiodące firmy, takie jak H-E-B, coraz częściej korzystają z platformy GameSquare, aby zapewnić wyjątkowe wyniki i partnerstwo. Głębia naszej oferty produktów i kreatywne podejście, które pionowo zintegrowana platforma GameSquare może zapewnić markom, które chcą nawiązać kontakt z fanami gier i e-sportu, stale rośnie i przyciąga wybitnych partnerów, takich jak H-E-B. Nasze zaangażowanie na rzecz naszych klientów i głębokie zrozumienie krajobrazu gier doskonale pozycjonuje nas do zaspokajania potrzeb innowacyjnych i wiodących marek. "
Nie ma żadnej wzmianki o finansach umowy o wyłącznym sponsoringu.