Wiele już powiedziano o katastrofalnie błędnie przemyślanym przedsięwzięciu Sony GAAS, Concord. Gra, która pozornie nikogo nie interesowała i która może okazać się jedną z największych klap, jakie kiedykolwiek widziała branża.
Postacie w Concord były jednym z najbardziej krytykowanych aspektów gry. Oskarżano je o to, że są wszystkim, od ogólnych po reklamy kultury poprawności politycznej, co według jednej z twórczyń gry, Amandy Kiefer, jest częściowo spowodowane brakiem ogólnego planu projektowego.
Co gorsza, osoba ta twierdzi, że kierownictwo po prostu nie słuchało opinii lub skarg zespołu produkcyjnego, o czym można przeczytać w poście tej osoby na jej teraz zablokowanym koncie X (a teraz za pośrednictwem IconEra).
"Powiem tylko tyle, wiele wpłynęło na artystyczną stronę Concord, w tym projekt przez komisję, brak niektórych przywódców w słuchaniu zespołu artystycznego itp.
"Zespół grafików koncepcyjnych postaci, w tym ja, przechodzi przez niezwykle trudny emocjonalnie okres, a niektórzy członkowie zespołu nie chcą już pracować nad grami, projektować postaci, a nawet zajmować się grafiką".
Smutne jak diabli dla artystów, jeśli to prawda, i niestety w tym przypadku jest to tylko kolejny przykład na to, jak sale konferencyjne coraz bardziej negatywnie wpływają na scenę AAA.
Jakie są twoje przemyślenia na temat projektu postaci w Concord ?