Polski
Gamereactor
wiadomości
Concord

Concord deweloperzy: Niepowodzenie kierownictwa i projektu przez komisję wpłynęło na kierunek artystyczny

"Niektórzy członkowie zespołu nie chcą już pracować przy grach, projektować postaci, a nawet zajmować się grafiką".

HQ

Wiele już powiedziano o katastrofalnie błędnie przemyślanym przedsięwzięciu Sony GAAS, Concord. Gra, która pozornie nikogo nie interesowała i która może okazać się jedną z największych klap, jakie kiedykolwiek widziała branża.

Postacie w Concord były jednym z najbardziej krytykowanych aspektów gry. Oskarżano je o to, że są wszystkim, od ogólnych po reklamy kultury poprawności politycznej, co według jednej z twórczyń gry, Amandy Kiefer, jest częściowo spowodowane brakiem ogólnego planu projektowego.

Co gorsza, osoba ta twierdzi, że kierownictwo po prostu nie słuchało opinii lub skarg zespołu produkcyjnego, o czym można przeczytać w poście tej osoby na jej teraz zablokowanym koncie X (a teraz za pośrednictwem IconEra).

"Powiem tylko tyle, wiele wpłynęło na artystyczną stronę Concord, w tym projekt przez komisję, brak niektórych przywódców w słuchaniu zespołu artystycznego itp.

"Zespół grafików koncepcyjnych postaci, w tym ja, przechodzi przez niezwykle trudny emocjonalnie okres, a niektórzy członkowie zespołu nie chcą już pracować nad grami, projektować postaci, a nawet zajmować się grafiką".

Smutne jak diabli dla artystów, jeśli to prawda, i niestety w tym przypadku jest to tylko kolejny przykład na to, jak sale konferencyjne coraz bardziej negatywnie wpływają na scenę AAA.

Jakie są twoje przemyślenia na temat projektu postaci w Concord ?

Concord

Powiązane teksty

Concord Score

Concord

RECENZJA. Przez Petter Hegevall

Po ośmiu latach prac nad grą, należące do Sony Firewalk Studio (składające się głównie z weteranów Destiny) w końcu ukończyło swojego bardzo rozreklamowanego rywala w Overwatch. Petter rozdawał oceny...

Co poszło nie tak z Concord ?

Co poszło nie tak z Concord ?

PUBLICYSTYKA. Przez Jonas Mäki

Po nieco ponad dziesięciu dniach na rynku Sony zdecydowało się uśmiercić grę i zwrócić pieniądze każdemu, kto ją kupił. Jak to możliwe, że coś poszło tak źle?



Wczytywanie następnej zawartości