Polski
Gamereactor
wiadomości
Darksiders Genesis

Darksiders Genesis mogło nieco pobawić się konwencją Strife'a

Rozmawiamy z prezesem i dyrektorem kreatywnym studia Airship Syndicate, Joem Madureirą, o nowej grze i jej bohaterach.

HQ

Darksiders: Genesis to gra, która odejdzie od tradycyjnych mechanik serii i skupi się na bardziej izometrycznym doświadczeniu RPG. Podczas E3 spotkaliśmy się z Joem Madureirą z Airship Syndicate, aby porozmawiać o nadchodzącym projekcie, w szczególności o nowej postaci.

"Kiedy przyszła kolej na niego, wiedzieliśmy, że będzie mu towarzyszyć Wojna. Ponieważ War jest stoicki i poważny, ze Strife'em mieliśmy nieco więcej zabawy i zdecydowaliśmy się uczynić go bardziej sarkastycznym, odejść od poważnego charakteru innych Jeźdźców" - powiedział Madureira.

Konflikt dołączy do Wojny, Śmierci oraz Furii jako Czwarty Jeździec Apokalipsy pracujący dla Rady, by przynieść światu równowagę. W Genesis Strife i War będą polować na generałów Lucyfera, króla demonów, który zagraża owej równowadze. Podczas zabawy gracze będą mogli przełączać się między postaciami, wykorzystując nowe umiejętności i wyposażenie w zależności od danego bohatera, co sprawia, że rozgrywka stanie się bardziej unikalna.

Darksiders: Genesis zadebiutuje jeszcze w tym roku na PC, PS4, Switchu i Xboksie One, choć dokładna data premiery nie jest jeszcze znana.

HQ
HQ
Darksiders Genesis

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości