Polski
Gamereactor
wiadomości
Demon's Souls

Demon's Souls zaoferuje tryb wydajności

HQ

Demon's Souls zadebiutowało w 2009 roku na PlayStation 3 w Japonii. Tytuł okazał się wielkim sukcesem, ale został nieco zapomniany w porównaniu z innymi hitami FromSoftware, takimi jak Dark Souls i Bloodborne. Jednak już 19 listopada, w dniu premiery PlayStation 5, gra powróci w formie remake'u.

Tymczasem karta z tytułem w sklepie PlayStation Store została zaktualizowana o informację o dostępnym trybie wydajności:

"Dla graczy dostępne są dwa tryby grafiki w Demon's Souls: Tryb 4K (rozgrywka w rozdzielczości 4K2) i tryb dużej płynności (z wyższą docelową liczbą klatek na sekundę.)".

Można przypuszczać, że tryb 4K oznacza rozdzielczość 4K i 30 klatek na sekundę, podczas gdy tryb dużej płynności to ten, który miało okazję testować Digital Foundry, czyli oferujący 1440p (mniej niż połowę 4K) i 60 klatek na sekundę.

Demon's Souls

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości