Polski
Gamereactor
wiadomości
Cyberpunk 2077

Deweloper Cyberpunk 2077 przyznaje się do winy w liniowej fabule gry

"Wiemy, jak to poprawić i oczekiwałbym od nas więcej".

HQ

Deweloper Cyberpunk 2077 uważa, że fani mieli prawo krytykować narrację gry i jej linearny charakter.

Na Twitchu pracownik CD Projekt Red, Paweł Sasko, mówił o tym, że Cyberpunk 2077 mógł nie mieć wystarczająco dużo dużych gałęzi w swojej głównej fabule. Podczas gdy twórcy próbowali wprowadzić mniejsze decyzje do podjęcia przez gracza, uważa, że brak dużych wyborów, które miały wyraźny wpływ na świat, sprawił, że gracze myśleli, że gra jest bardziej liniowa.

"Myślę, że mniejsze oddziały nie były wystarczająco zadowalające" Sasko powiedział. "My, jako twórcy, interpretujemy nieliniowość w znacznie szerszy sposób niż robią to gracze. Gracze po prostu schodzą do pytania: "Czy mogę dokonywać zupełnie innych wyborów i widzieć zupełnie inną zawartość?". "

Sasko wspomniał także o Wiedźminie 3: Dzikim Gon i o tym, jak ta gra stworzyła większe oczekiwania wobec historii Cyberpunk 2077. "Gracze oczekiwali więcej" Sasko powiedział. "Oczekiwali więcej ze względu na to, jak zbudowany jest Wiedźmin 3 i myślę, że Cyberpunk ma szaloną ilość nieliniowości, ale myślę, że oczekiwania były wyższe."

Co sądzisz o historii Cyberpunk 2077?

Cyberpunk 2077

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości