Polski
Gamereactor
wiadomości
Dead Space Remake

Deweloper Dead Space Remake wyjaśnia, w jaki sposób jego nowy dyrektor intensywności przestraszy nawet doświadczonych graczy

Funkcja dynamiczna może utworzyć ponad 1000 unikatowych scenariuszy.

HQ

Być może kluczowym składnikiem tworzenia gry, a właściwie czegokolwiek przerażającego, jest element suspensu. Jeśli już wiemy, co się wydarzy, często nie jest to wcale takie straszne, co może potwierdzić każdy, kto ponownie obejrzał horror.

Aby obejść ten problem, twórca nadchodzącego remake'u Dead Space, Motive Studio, ujawnił w niedawnym poście na blogu , że mają unikalną sztuczkę w rękawie.

Nowa funkcja, nazwana Intensity Director, pozwala grze automatycznie zmieniać stan gry, aby utrzymać graczy na palcach.

"To system organizacji treści, tarła i tempa rozwoju" - wyjaśnia starszy projektant systemów Dan Kim. "W zależności od tego, jak liczymy rzeczy, system ma ponad 1200 unikalnych zdarzeń, z ogromną różnorodnością możliwych kombinacji. Różne elementy, takie jak dźwięk lub zmiany oświetlenia, mgła lub para, odradzanie się wrogów - wszystko to łączy się w warstwy, tworząc spotkania, które przypominają ręcznie robione sytuacje. "

Według Motive, system działa tak dobrze, że nawet sami twórcy czasami się boją, gdy gra rzuca na nich wszystko pod względem krwiożerczych Nekromorfów, słabego oświetlenia i gęstej mgły.

"Wiesz, kiedy oglądasz horror, wszystko jest zsynchronizowane z nanosekundą. Wszystko jest tak starannie zaplanowane i zainscenizowane; Zastanawialiśmy się, jak możemy to odtworzyć za pomocą dynamicznego generatora? To niemożliwe! Ale okazuje się, że byliśmy w stanie uzyskać takie same odczucia" - mówi główny starszy programista David Vincent.

Nie musimy długo czekać, aby dowiedzieć się, czy Intensity Director działa tak dobrze, jak deweloper będzie nam wmawiał, ponieważ Dead Space Remake zadebiutuje 27 stycznia na PC, Xbox Series S / X i PlayStation 5.

Dead Space Remake

Powiązane teksty

0
Dead Space RemakeScore

Dead Space Remake

RECENZJA. Przez Ben Lyons

Wróciliśmy do USG Ishimura, aby ponownie przeżyć kultową historię survival horroru, która umieściła Isaaca Clarke'a na mapie.



Wczytywanie następnej zawartości