Polski
Gamereactor
wiadomości
Mass Effect

Deweloper Mass Effect ujawnia jeden z najmroczniejszych sekretów kryjących się za Cytadelą

Wiedziałem o tym, cały czas, kiedy to wiedziałem, a jednak chciałem wierzyć, że jest inaczej.

HQ

W Mass Effect 1, gdy jesteś na Cytadeli, prawdopodobnie zauważysz powolne tempo, gdy zapuszczasz się w korytarze i szerokie place niewiarygodnie dużej stacji kosmicznej. Nawet jeśli przytrzymasz przycisk sprintu, prawdopodobnie nie zauważysz różnicy w tempie.

Mass Effect deweloper John Ebenger ujawnił niedawno na Twitterze, że było to celowe. Podobnie jak w Dragon Age: Inkwizycja, gdy koń nie biegnie szybciej podczas sprintu, Mass Effect po prostu zmieniał pole widzenia kamery po naciśnięciu przycisku.

Oznaczało to, że miałeś złudzenie, że jedziesz szybciej, ale w rzeczywistości jechałeś w tym samym tempie przez cały czas, aby gra mogła załadować resztę Cytadeli na czas, abyś mógł do niej dotrzeć. Nikczemna sztuczka, ale świetne przypomnienie, że gry były kiedyś pełne tych mrocznych magii, aby oszukać gracza, podczas gdy technologia doganiała wizje dewelopera.

Mass Effect

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości