Odkąd Overwatch 2 został wydany prawie dwa lata temu, rola czołgu z trudem odnalazła się na polu bitwy. Z dwóch na drużynę do zaledwie jednej w sequelu, Blizzard czasami trudno było znaleźć równowagę. Ostatnio gracze bardzo głośno narzekali, że ich rola została zbyt mocno osłabiona, a w nowym "Director's Take " programiści Overwatch 2 zajęli się tym problemem. Nic dziwnego, że zgadzają się z graczami.
W jaki sposób programiści zamierzają wychwycić i rozwiązać problem? Cóż, wymyślili koncepcję, którą nazywają "wytrzymałością"; Miara tego, jak bardzo czołg "czuje się" jak czołg.
Od sezonu 9 opracowaliśmy nowy wskaźnik, który nazywamy po prostu "wytrzymałością". Jest to mniej więcej liczba zgonów, których doświadcza bohater w porównaniu z liczbą zgonów, których powinien doświadczyć. Istnieje wiele statystyk, które decydują o tym, jaka jest oczekiwana śmierć, ale nie jestem w stanie tutaj wchodzić w ten poziom szczegółowości. Chodzi o to, aby Twoje doświadczenie i nasze dane były zgodne.
Oto, co mówią o pracy nad zwiększeniem wytrzymałości, w praktyce:
Obecnie dyskutujemy o tym, czy dalsza droga powinna koncentrować się na szerokich, systemowych zmianach, czy na zmianach poszczególnych bohaterów. Omawiamy ograniczone wersje tych pierwszych, na przykład przyglądamy się zredukowanym wersjom pasywnej roli Obrażenia. Chcielibyśmy jednak zrobić więcej tych drugich. Pojedyncze wzmocnienia lub osłabienia bohaterów mogą mieć ogromny wpływ na ich skuteczność w porównaniu z szeroko zakrojoną zmianą, która dotyczy wszystkich bohaterów lub roli. Dodatkowo dodatkowo wzmacnia różnice między bohaterami. Na przykład jednym z powodów, dla których Reinhardt powinien czuć się wytrzymały, jest jego tarcza.
Przeczytaj post w całości tutaj.