Polski
Gamereactor
wiadomości

Discord wprowadza reklamy do aplikacji mobilnej

Przywitaj się z "Video Quests". Szansa na otrzymanie cyfrowego błyskotki na swój profil lub awatar w zamian za obejrzenie krótkiej reklamy.

HQ

W zeszłym roku Discord zdecydował się wprowadzić reklamy, coś, z czym użytkownicy klienta PC mogli zdecydować się na interakcję w zamian za różne nagrody. Koncepcja ta jest obecnie rozszerzana o aplikację mobilną, która, zgodnie z raportem The Verge, zacznie zawierać tak zwane "Video Quests" jeszcze w tym roku.

Idea jest mniej więcej taka sama: w zamian za obejrzenie krótkiej reklamy otrzymujesz nagrody w różnych formach – cyfrowego błyskotki dla swojego profilu lub awatara. Reklamy pojawią się jako "pasek zadań" u dołu ekranu, który użytkownicy mogą zignorować lub wejść z nim w interakcję, aby obejrzeć cały film i zdobyć nagrodę.

Spojrzenie w przyszłość, jasne i proste – takie, które wielu spodziewa się, że pogorszy się w związku z rzekomym IPO jeszcze w tym roku, gdzie Discord został wyceniony na około 15 miliardów dolarów.

Czy wszedłeś w interakcję z reklamami Discorda i jakie są Twoje poglądy na przyszłość platformy? Czy jest jasno, czy ponuro?

Discord wprowadza reklamy do aplikacji mobilnej


Wczytywanie następnej zawartości