Wygląda na to, że Disney ma wielkie plany związane z Lilo & Stitch IP poza samym remakiem live-action, który właśnie pojawił się w kinach w Wielkiej Brytanii i ma zamiar zostać wydany na całym świecie. Wygląda na to, że Disney spodziewa się, że wielu z nas zakocha się po uszy w małym niebieskim kosmicie, a nawet planuje sequele.
Tak wynika z nowego raportu Wall Street Journal, który wskazuje, że film może otworzyć się na weekend 150 milionów dolarów w USA, pokonując Mission Impossible: The Final Reckoning z pewnym marginesem. Z budżetem produkcyjnym wynoszącym 100 milionów dolarów, z odrobiną światowego sukcesu kasowego, Stitch mógłby zacząć przynosić Myszce porządne zyski.
Oryginalny film nie poradził sobie zadziwiająco dobrze dla Disneya w box office. Przyciągnął 273 miliony dolarów, co jest dużą ilością gotówki, ale w porównaniu z innymi, bardziej zapomnianymi filmami, takimi jak Kurczak Little i Bolt, nie udało mu się przyciągnąć. Jednak towary Stitch to dynamicznie rozwijająca się branża, która wzrosła do 2,6 miliarda dolarów w roku finansowym 2024, stając się jedną z najlepiej sprzedających się franczyz Disneya.
Więcej filmów oznacza oczywiście więcej możliwości kupowania towarów, a kupowane towary oznaczają, że ludzie będą zainteresowani większą liczbą filmów. Lilo & Stitch doczekało się kiedyś kilku sequeli i spin-offu, więc pozostało mnóstwo materiału do adaptacji na żywo na żywo.