Dansk
Svenska
Norsk
Suomi
English
Deutsch
Italiano
Español
Português
Français
Nederlands
中文版
Indonesia
日本語
한국어
Česko
Ελληνικά
Türkçe
Tiếng Việt
عربي
Obserwuj nas
Disney celował wysoko, uruchamiając swoją platformę streamingową Disney+. Ambitny plan zakładał dotarcie do 90 milionów klientów w cztery lata. Okazuje się jednak, że firmie udało się osiągnąć dużo lepsze wyniki.
Po zaledwie nieco więcej niż roku dostępności na rynku (w większości krajów Disney+ pojawił się dopiero kilka miesięcy temu) platformę zasubskrybowało 94,9 miliona użytkowników. W rezultacie gigant zaktualizował swój cel i zamierza dotrzeć do 230-260 mln abonentów w ciągu kolejnych czterech lat.
Przy wszystkich nadchodzących projektach z Gwiezdnych Wojen, Marvela czy Pixara, które trafią prosto na Disney+, liczby nie wydają się przesadne.
Dzięki, Variety.