Polski
Gamereactor
wiadomości

Disney+ traci 1,3 miliona subskrybentów po podniesieniu cen

Nie każdy serwis streamingowy może podnieść ceny bez protestu.

HQ

Mimo że wiele osób narzekało, gdy Netflix przestał udostępniać hasła, podniósł ceny i wprowadził reklamy, nikt tak naprawdę nic z tym nie zrobił, ponieważ streamer faktycznie zyskał w tym czasie subskrybentów. To skłoniło inne usługi do pójścia w ich ślady, ale nie dla wszystkich się to udało.

Disney+ wzrósł ze 112,6 do 111,3 subskrybentów według ostatniego raportu finansowego (dzięki, Variety). To trochę kropla w morzu, jeśli chodzi o ogólną liczbę subskrybentów, ale warto to zobaczyć. Disney ma nadzieję, że do końca tego kwartału zyska od 5 do 6 milionów więcej subskrybentów.

The Mouse House udaje się również zmniejszyć straty związane z transmisją strumieniową, osiągając cel 300 milionów dolarów wyznaczony w 2023 roku. Chociaż dane te mogą wskazywać na początkową odruchową reakcję subskrybentów na podwyżki cen, w dłuższej perspektywie wygląda na to, że Disney będzie w porządku.

Disney+ traci 1,3 miliona subskrybentów po podniesieniu cen


Wczytywanie następnej zawartości