Death Stranding to jedna z najbardziej tajemniczych i wyczekiwanych gier wideo. Choć do tej pory nie poznaliśmy jej planowanej daty premiery, Hideo Kojima potwierdził w rozmowie z J-Wave, że debiut tytułu uległ małemu opóźnieniu i zespół zmuszony był do zmiany początkowego planu rozwoju.
Jak zauważył użytkownik ResetEry, stało się tak dlatego, że otwarty świat gry wymaga ciągłych poprawek i testów, a deweloperzy potrzebują więcej czasu, aby zapewnić satysfakcjonującą jakość produkcji.
Dowiedzieliśmy się również, co dla Kojimy jest najistotniejsze przy tworzeniu gier wideo. Podczas gdy grafika, udźwiękowienie, reżyseria, jakość rozgrywki i tym podobne są ważne dla twórcy, Kojima przede wszystkim stara się spełnić swoją wewnętrzną misję i uważa, że nowoczesne gry nie są do końca rozumiane przez społeczeństwo.
Będziecie dalej cierpliwie czekać na debiut Death Stranding?