Donkey Kong Bananza Direct właśnie się zakończył i rzucił światło na grę, która wygląda na naprawdę niezwykłą. Projekt, który w momencie debiutu 17 lipca będzie dostępny wyłącznie w Switch 2, będzie absolutną gratką dla fanów zróżnicowanej i skomplikowanej rozgrywki, naprawdę przesuwając granice platformówek 3D. W związku z tym Direct skupił się na różnych umiejętnościach i ruchach, które będą do dyspozycji DK, jednocześnie zagłębiając się nieco w historię i narrację.
Dla tych, którzy zastanawiają się, jaki jest sens DK Bananza, zasadniczo celem jest obsadzenie popularnej małpy i prowadzenie jej coraz głębiej i głębiej w jądro planety w próbie powstrzymania Void Company, prowadzonego przez nikczemnego Void Kong i jego sługusów Grumpy Kong i Poppy Kong. Przejęli różne podpoziomy planety, a ich celem jest zanurzenie się głębiej, uwolnienie poziomów z ich uścisku, a wszystko to przy jednoczesnej ochronie młodej Pauline, która sprzymierzyła się z DK. Och, i skąd się wzięła Pauline, pytasz? Rozpoczyna historię jako skała o imieniu Oddrock, która wkrótce zostaje rozbita, aby ujawnić utalentowanego ptaka śpiewającego.
Mając to na uwadze, eksplorujesz różne poziomy, korzystając z szerokiego zestawu umiejętności DK, który obejmuje uderzanie, skakanie, swobodną wspinaczkę, a nawet szereg bardziej szczegółowych ruchów. Jeśli chodzi o to, co to jest, patrz poniżej:
Dodatkowo, DK może użyć zebranych Bananenergy, aby przekształcić się w potężne Bananza mocy. Udało nam się zobaczyć kilka z nich w akcji:
Poza tym Direct zapoznał nas z tym, jak działają Banadium Gems i Chips, Gold i Fossils, z których każdy może być spożywany w sklepach z różnych powodów. Zobaczyliśmy mnóstwo bossów i typów wrogów, kilka podpoziomów, które można przemierzać za pomocą Eelevators i nie tylko.
Zapoznajcie się z nową rozgrywką poniżej przed Donkey Kong Bananza, który pojawi się Switch 2 17 lipca.