Polski
Gamereactor
wiadomości
Lethal Honor: Order of the Apocalypse

Dowiadujemy się więcej o klasycznym roguelike'u w stylu komiksowym o nazwie Lethal Honor

Udało nam się wypróbować ten projekt, który obiecuje sporą dawkę przemocy w stylu komiksowym.

Podczas naszej wizyty na BIG Conference w Bilbao mieliśmy okazję wypróbować różne gry i porozmawiać z ich studiami. Z Viral Studios, z Antonio José, dyrektorem artystycznym, i Álvaro Iturmendim, producentem, mogliśmy dowiedzieć się nieco więcej o Lethal Honor i o tym, co kryje się za jego dość charakterystycznym stylem. "Opierając się na stylu komiksowym, takim jak Mike Mignola, Frank Miller, staraliśmy się przenieść to do gry wideo" – powiedział Antonio José. "Nie wiedzieliśmy, jak to zrobić w stylu 3D, więc zdecydowaliśmy się połączyć coś w rodzaju 2D z elementami 3D".

W tym tytule będziemy musieli powstrzymać apokalipsę w stylu roguelike, z różnymi broniami i specjalnymi zdolnościami. "Teraz mamy trzy bronie, katanę, kilka katar i młot bojowy" – skomentował Iturmendi. "Masz różne umiejętności i możesz zbierać artefakty, które nieco zmieniają zasady w trakcie gry".

Jeśli chodzi o fabułę gry, spotykamy tajne stowarzyszenie o nazwie Lethal Honor, którego jesteśmy częścią. Rozpętuje się apokalipsa, a demony odkrywają, że to społeczeństwo wiedziało, że to się wydarzy. "Demony atakują obiekt i od tego zaczyna się gra" – powiedział producent. "Zabójczy honor to dobrzy faceci, ale w środku są ludzie, którzy nie mają dobrych intencji".

Na razie mają już zapewnionego wydawcę, HandyGames, a premiera gry zaplanowana jest na 2025 rok. "Zamierzamy wydać grę na wszystkich platformach, PlayStation 5 i 4, Xbox Series, oczywiście Steam, a także Nintendo Switch" – wyjaśnił dyrektor artystyczny. "Nie mamy dokładnej daty, ale mówi się o marcu 2025 roku".

Ze względu na brak dokładnej daty premiery (marzec jest tuż za rogiem), demo jest już dostępne na Steamie i możesz obejrzeć wywiad (z pełnymi napisami w swoim lokalnym języku), aby uzyskać więcej informacji.

HQ

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości