Polski
Gamereactor
wiadomości
Dragon's Dogma 2

Dragon's Dogma 2 Twórcy nie planują trybu wieloosobowego

Niestety, nie będziesz mógł używać swoich przyjaciół jako pionków.

HQ

Jeśli jesteście podobni do mnie i nie graliście w oryginalną Dragon's Dogma, kiedy zobaczyliście trzy postacie biegające po mapie w zwiastunach sequela, prawdopodobnie pomyśleliście "wow, mogę zabrać ze sobą przyjaciół na moje przygody!"
Przykro mi, ale tak się nie stanie. W rozmowie z Automaton, reżyser gry Hideaki Itsuno ujawnił, że w sequelu nie zobaczymy elementów trybu wieloosobowego. "Nie rozważaliśmy żadnej formy gry wieloosobowej przez Dragon's Dogma 2 " – powiedział po prostu. "Myślę, że gry online mają swoje dobre strony, tak jak gry offline mają swoje własne. Ale koncepcja oryginalnej gry polegała na włączeniu zabawnych elementów rozgrywki, których nie ma w konwencjonalnych grach offline, przy jednoczesnym usunięciu wszystkich "kłopotów" związanych z grami online. Jest to jeden z podstawowych oryginalnych pomysłów na pierwszą grę, od którego nie zamierzam odchodzić."

Wygląda na to, że zamiast wiązać się ze znajomymi, zamiast tego będziesz wiązać się z NPC w Dragon's Dogma 2. W pierwszej grze powinowactwo było ważnym aspektem, a tym razem jego rola została jeszcze większa.

"To prawie jedyny powód, dla którego stworzyliśmy otwarty świat gry. Będzie wiele wydarzeń, które wystąpią/nie wystąpią w zależności od powinowactwa, a relacje między NPC również będą ważne" – powiedział Itsuno. "Na przykład, jeśli podniesiesz swoje powinowactwo z rodzicem dziecka, twoje powinowactwo z dzieckiem również wzrośnie. Z drugiej strony, NPC mogą również kłócić się ze sobą."

Dragon's Dogma 2

Powiązane teksty

Dragon's Dogma 2 Score

Dragon's Dogma 2

RECENZJA. Przez Alberto Garrido

Epicka przygoda w świecie tak dużym, że dokładne odwzorowanie go zajmie tygodnie. Ale czy tytaniczna praca Capcomu okazała się tak dobra, jak się wydaje?



Wczytywanie następnej zawartości