Nie jest tajemnicą, że Grand Theft Auto VI znajduje się na samym szczycie listy najbardziej oczekiwanych gier. Wraz z ujawnieniem zwiastuna-niespodzianki na początku tygodnia, fani gromadzili się, aby go sprawdzić i przeanalizować każdy najdrobniejszy szczegół w nowym materiale filmowym.
Według The Hollywood Reporter, wystarczająco dużo osób obejrzało zwiastun na wszystkich platformach, aby uczynić go największym zwiastunem gry wideo w historii. Zwiastun zebrał 475 milionów wyświetleń w ciągu pierwszych 24 godzin, poinformował Rockstar, co przebija 93 miliony wyświetleń pierwszego zwiastuna w tym samym okresie.
Piosenka przedstawiona w zwiastunie, Hot Together autorstwa The Pointer Sisters, również odnotowała wzrost liczby odtworzeń o 182 000% według Spotify. "Grand Theft Auto przebija się przez kulturę popularną jak prawie nic innego" – powiedziała Sulinna Ogg, globalna szefowa redakcji Spotify. "Muzyka była synonimem serii od samego początku, więc wspaniale jest widzieć, jak fani, zarówno nowi, jak i uznani na stałe, łączą się w ten sposób z kultowym utworem".
Wygląda na to, że nawet po przesunięciu premiery na przyszły rok, hype na GTA VI pozostaje silny.