Podczas gdy wszystkie oczy są obecnie zwrócone na Neva dla Nomada Studio, dobrze jest wiedzieć, że deweloperzy ze studia z Katalonii w Hiszpanii nie odwrócili się plecami do arcydzieła, które zaprowadziło ich tak daleko. GRIS to jedna z najpiękniejszych gier ostatniej dekady, a gracze na całym świecie mogli docenić jej głęboką historię i narrację dzięki zabawie kolorami i emocjami obrazów autorstwa zespołu artystycznego kierowanego przez innego dyrektora kreatywnego Neva, Conrada Roseta.
To sam Roset za pośrednictwem swojego konta na Twitterze/X potwierdził, że GRIS sprzedał się już w ponad 3 milionach sztuk. Nieźle jak na projekt, który, jak sam artysta przyznaje, myślał, że sprzeda się w około 150 000 egzemplarzy, i to w swoich najbardziej optymistycznych prognozach.
Niedawno na Gamereactor mieliśmy okazję ponownie przeprowadzić wywiad z Conradem Rosetem na temat Nevy i jej rozwoju jako ewolucji stylu wizualnego GRIS. Cały wywiad możecie obejrzeć poniżej.
Gratulacje, Nomada Studio!