Gamereactor



  •   Polski

zaloguj się
Gamereactor
wiadomości
Gears of War: E-Day

Dyrektor artystyczny Gears of War: "Jeśli Gears 1 było Obcym, reszta serii była Obcymi"

"Było tylko napięcie i przerażenie, które wyciągałeś z każdego miejsca, a ja to uwielbiałem... Podobał mi się horrorowy aspekt tego, co zrobiliśmy w pierwszej części".

HQ

Jeśli grałeś w pierwszą Gears of War w momencie premiery, prawdopodobnie pamiętasz, że była nieco inna w swoim podejściu i początkowo wydawała się prawie jak horror. Koalicja nie ukrywa, że jest to coś, do czego chce powrócić w nadchodzącym Gears of War: E-Day.

W wywiadzie dla FRVR (dzięki Pure Xbox), oryginalny dyrektor artystyczny serii, Jerry O'Flaherty, powiedział, że jest bardzo zadowolony z nowego (a może raczej starego) kierunku:

"Jeśli Gears 1 było Obcym, to reszta serii była Obcymi. To było o wiele więcej, wiesz, było ukrywanie się złego faceta, było tylko napięcie i przerażenie, które wyciągałeś z każdego miejsca, i bardzo mi się to podobało... Podobał mi się horrorowy aspekt tego, co zrobiliśmy w pierwszej części".

Chociaż oczywiście uwielbia również inne gry, nadal uważa, że "pierwsza z nich miała bardziej motyw horroru", więc prawdopodobnie spodoba mu się również nadchodzący E-Day. Nadal nie ma daty premiery, ale zostanie wydany na czas na 25. rocznicę Xbox w przyszłym roku, a następnie będzie dostępny na PC i Xbox Series S/X. Prawdopodobnie zostanie wydana również na PlayStation 5, chociaż nic nie zostało potwierdzone. Oczywiście będzie on również dołączony do Game Pass.

Gears of War: E-Day

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości