Polski
Gamereactor
wiadomości
Metaphor: ReFantazio

Dyrektor bitewny Metaphor: ReFantazio uważa, że "gry turowe mają przed sobą długą przyszłość"

Po Baldur's Gate III i Metaphor: ReFantazio nie wygląda na to, aby walka turowa miała się nigdzie wybierać.

HQ

Podczas gdy niektórzy mogą uznać za nudne obserwowanie, jak czas zatrzymuje się, gdy tylko wejdą do walki, jest wiele osób, które uwielbiają przerwę od szybkiej akcji i lubią walkę turową, czego dowodem są ostatnie hity, takie jak Baldur's Gate III i Metaphor: ReFantazio.

W rozmowie z PC Gamer, Kenichi Goto, reżyser bitew Metaphor: ReFantazio opowiedział o przyszłości gier RPG i o tym, dokąd jego zdaniem zmierza ten gatunek. "Nie sądzę, że to kwestia tego, która z nich jest lepsza od drugiej: myślę, że zarówno bitwy turowe, jak i bitwy akcji mogą się zbiegać i żyć w tej samej atmosferze" – powiedział.

W ostatnich latach zaobserwowaliśmy, że systemy turowe są przestarzałe, co Goto może zrozumieć, nawet jeśli się z tym nie zgadza. "Jako twórca czułem, że zaczyna się to starzeć. Zacząłem dostrzegać reakcje graczy i fanów, że gra zaczyna się starzeć".

Nie oznacza to jednak, że systemy turowe nie mogą się dostosować i okazać się równie przyjemne dla współczesnych graczy. "Wierzę, że możliwe jest utrzymanie świeżości nawet oldschoolowego gatunku gier, identyfikując to, czego chcą współcześni użytkownicy i nie tracąc z oczu tego, co chcesz osiągnąć" – powiedział Goto. "Osobiście uważam, że gry turowe mają przed sobą długą przyszłość".

Czy lubisz walkę turową tak samo, jak akcję na żywo?

Metaphor: ReFantazio

Powiązane teksty

Metaphor: ReFantazio Score

Metaphor: ReFantazio

RECENZJA. Przez Alberto Garrido

Twórcom SMT i Persony udało się wziąć to, co najlepsze ze swoich koncepcji, nadać im inną historię, wygląd i tożsamość, aby osiągnąć najbardziej kompletną grę do tej pory.



Wczytywanie następnej zawartości