Polski
Gamereactor
wiadomości
Final Fantasy VII: Rebirth

Dyrektor Final Fantasy VII: Rebirth po raz kolejny potwierdza, że trofea w grze są zbyt trudne

Jest to coś, co zostanie poruszone w trzeciej i ostatniej części trylogii remake'u.

HQ

Jeśli jest jeden obszar, który Square Enix wydaje się bardzo głośno rozwiązywać w ostatniej części trylogii Final Fantasy VII Remake teraz, gdy Final Fantasy VII: Rebirth jest już dostępny od jakiegoś czasu, to musi to być Trophies dla gry oraz to, jak trudne i czasochłonne są one, gdy chce się odblokować i zdobyć nieuchwytne Platinum Trophy.

Square Enix wspomniał, że Trophies w ostatecznej wersji gry będzie łatwiej zdobyć i jest to coś, o czym reżyser gry Naoki Hamaguchi po raz kolejny wspomniał w niedawnym wywiadzie dla Square Enix.

"Kiedy patrzę wstecz na grę, wiele rzeczy, które chcieliśmy przekazać graczom, naprawdę trafiło w sedno. Reakcje były dokładnie takie, na jakie liczyliśmy. Nie ma więc wielu obszarów, w których myślimy: "Próbowaliśmy to zrobić, ale nie wyszło tak dobrze".

"Ale jeśli jest jedna rzecz, która jest wyjątkiem od tej reguły, to byłyby to trofea. Myślę, że przyjrzymy się trudnościom w odblokowywaniu trofeów w trzeciej grze i ustawimy je na poziomie, który jest bardziej osiągalny dla większości graczy.

W wywiadzie Hamaguchi opowiedział również trochę o mini-grze karcianej Queen's Blood i o tym, że "reakcja była o wiele większa, niż nawet ja się spodziewałem!". Zauważył również, że lubi grać w grę jako agresywna siła, z wieloma kartami zniszczenia zaprojektowanymi do przechwytywania i kontrolowania przestrzeni wroga. My też, Hamaguchi-san. My też.

Final Fantasy VII: Rebirth

Powiązane teksty

Final Fantasy VII: Rebirth Score

Final Fantasy VII: Rebirth

RECENZJA. Przez Ketil Skotte

Nadeszła druga odsłona najbardziej ambitnego remake'u w historii gier. Czy jest zgodny ze swoim dziedzictwem i dzisiejszymi standardami?



Wczytywanie następnej zawartości