Polski
Gamereactor
wiadomości
Helldivers II

Dyrektor generalny Arrowhead nie jest zadowolony z poprawek balansu Helldivers II

Gracze skrytykowali ostatnie łatki za odbieranie radości z niektórych broni.

HQ

Teraz, gdy mamy już za sobą całą aferę z PSN, graczeHelldivers II mogą wrócić do robienia tego, co robią najlepiej, czyli narzekania na to, że jedna z dziesięciu potężnych broni wybuchowych nie eksploduje tak jak kiedyś.

Oczywiście tylko żartuję. Gracze krytykowali niektóre patche balansu Arrowhead jako przedkładające balans nad zabawę, co jest czymś, co dyrektor generalny Johan Pilestedt może zrozumieć. Na Twitterze/X zgodził się, że zespół posunął się za daleko w niektórych obszarach.

"Tak, myślę, że w niektórych obszarach posunęliśmy się za daleko" – napisał. "Porozmawiam z zespołem o podejściu do balansu. Wydaje mi się, że za każdym razem, gdy ktoś uważa coś za zabawne, zabawa znika".

Oznacza to, że działo kwazarowe może z czasem znów stać się dobre. Z Helldivers II jest to trudne, ponieważ gracze powinni czuć, że są kiepskimi, słabo przygotowanymi ludźmi przeciwko armiom botów i robaków, ale jednocześnie ważne jest, aby mogli robić fajne rzeczy.

Co sądzisz o zmianach balansu na Helldivers II ?

Helldivers II

Powiązane teksty

Helldivers II Score

Helldivers II

RECENZJA. Przez Conny Andersson

Mimo że nigdy nie wstąpił do armii, los świata jest teraz w rękach Conny'ego, który od kilku dni zabija owady z zawrotną prędkością...



Wczytywanie następnej zawartości