Dyrektor generalny Sony, Kenichiro Yoshida, nie wierzy, że granie w chmurze stanie się nową normą w grach, przynajmniej na jakiś czas.
W rozmowie z Financial Times Yoshida powiedział: "Myślę, że chmura sama w sobie jest niesamowitym modelem biznesowym, ale jeśli chodzi o gry, trudności techniczne są wysokie. Pojawią się wyzwania związane z grami w chmurze, ale chcemy je podjąć".
Nie wygląda na to, że całkowicie rezygnuje z chmury, raczej wydaje się, że Yoshida jest bardziej realistyczny, kiedy możemy zobaczyć model biznesowy w grach jako coś więcej niż tylko niszową funkcję.
Sony wciąż jest prawdopodobnie daleko od uruchomienia własnej usługi przesyłania strumieniowego gier, ale ponieważ wielu z nich oczekuje gier w chmurze jako przyszłości, w pewnym momencie będzie musiało wskoczyć.
Co myślisz? Czy granie w chmurze to przyszłość?