Polski
Gamereactor
wiadomości

EA ma "prawdziwy głód", aby zacząć korzystać ze sztucznej inteligencji

Andrew Wilson, dyrektor generalny firmy, uważa, że może to poprawić około 50% obciążenia pracą firmy.

HQ

Dla wielu twórców sztuczna inteligencja jest wielkim złym hasłem roku, ale dla tych, którzy uwielbiają ciąć koszty i rogi w każdy możliwy sposób, jest świętym Graalem. Technologia nie jest jeszcze gotowa, co można zauważyć za każdym razem, gdy patrzysz na obraz generowany przez sztuczną inteligencję, ale niektórzy w świecie tworzenia gier mają nadzieję, że wkrótce będzie w stanie przyspieszyć procesy.

Dyrektor generalny EA, Andrew Wilson, jest jedną z takich osób. W niedawnej rozmowie telefonicznej z inwestorami (dzięki, PCGamer) powiedział co następuje na temat sztucznej inteligencji i swojego studia. "Przeprowadziliśmy analizę wszystkich naszych procesów rozwojowych i w tej chwili, w oparciu o naszą wczesną ocenę, uważamy, że postępy w generatywnej sztucznej inteligencji będą miały pozytywny wpływ na ponad 50% naszych procesów rozwojowych, a nasze zespoły w całej firmie naprawdę chcą to zrealizować".

"Wśród naszych programistów panuje prawdziwy głód, aby jak najszybciej się do tego zabrać" – kontynuował. "Ponieważ, znowu, świętym Graalem jest dla nas szybsze tworzenie większych, bardziej innowacyjnych, bardziej kreatywnych i zabawnych gier, abyśmy mogli bawić więcej ludzi na całym świecie na całym świecie w szybszym tempie".

Czy uważasz, że sztuczna inteligencja może być przydatna w tworzeniu gier?

EA ma "prawdziwy głód", aby zacząć korzystać ze sztucznej inteligencji


Wczytywanie następnej zawartości