Polski
Gamereactor
wiadomości
Fortnite

Epic Games zbuduje "trwałe uniwersum Disneya" w Fortnite, ale będzie miało pewne ograniczenia

"Metaverse" Disneya i Fortnite będzie miało jednak pewne ograniczenia pod względem ocen wiekowych.

HQ

Disney jest jednym z największych inwestorów Epic Games, ponieważ na początku tego roku ogłoszono, że Disney zainwestował 1,5 miliarda dolarów w producenta Unreal Engine i Fortnite. W zamian Epic Games powołuje do życia każde uniwersum Disneya w Fortnite, w formie "trwałego wszechświata".

W rozmowie z The Verge na niedawnym Unreal Fest, wiceprezes wykonawczy Epic Games, Saxs Persson, wyjaśnił nieco więcej, czego dokładnie możemy się spodziewać po tym "metaverse", które Disney i Epic Games budują razem.

"Disney chce stałego miejsca, w którym wszystko, co związane z Disneyem, może być obecne, ale oni chcą być częścią ekosystemu, który zbudowaliśmy" – powiedział Persson, wyjaśniając, że gracze otrzymają bezproblemowe doświadczenie. "Z perspektywy gracza chcesz mieć możliwość przechodzenia między doświadczeniem Fortnite, doświadczeniem Disneya lub jakimkolwiek innym doświadczeniem".

"Minifigurka Lego nie trzyma broni": ten metaverse Disneya będzie miał pewne ograniczenia

Brzmi to bardzo podobnie do LEGO Fortnite i innych gier w Fortnite, do których dostęp jest dostępny za pośrednictwem tego samego centrum. LEGO Fortnite to nie jest zwykła gra, którą można pobrać osobno, ale ta rzecz Disneya może być, jak mówi Persson, gracze będą mogli wejść do uniwersum Disneya "w drzwiach wejściowych Disneya lub Fortnite drzwiach wejściowych".

Ale w środku połączą się na zapleczu z tymi samymi kosmetycznymi "szafkami" i wykresem społecznościowym, czyli tymi samymi Marvelem, Gwiezdnymi Wojnami, a nawet Disneyem (jak skórki Iniemamocnych), które wypuścili przez te wszystkie lata.

Będą jednak pewne ograniczenia: "Niektóre adresy IP nie są adresami IP nastolatków ani dojrzałymi adresami IP. Są to adresy IP E dla wszystkich" – mówi Persson. "Nie każda stylizacja będzie w stanie zrobić wszystko. Figurka z klocków Lego nie trzyma broni".

"Marki powinny być w stanie egzekwować wytyczne dotyczące marki w takim stopniu, w jakim czują się komfortowo z tym, że ta marka jest kojarzona z określonymi ocenami" – dodaje.

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości