Według doniesień Jeffa Grubba z Giant Bomb, Sony zdecydowało się opóźnić i ponownie ocenić nadchodzącą grę Jade Raymond, Fairgame$. Jest to jedna z ostatnich pozostałości po nacisku Sony na gry na żywo w 2022 roku, które kiedyś były reklamowane jako przyszłość gier. Jednak po jednej z najbardziej kosztownych porażek w historii gier i kilku przetasowaniach w kierownictwie, wydaje się, że Sony może ponownie rozważyć swoje podejście. Chociaż nie podano oficjalnego powodu opóźnienia, pojawiły się spekulacje – częściowo z powodu ograniczonych informacji, które do tej pory udostępniono na temat gry.
Jade Raymond, która wcześniej pracowała w Ubisofcie i stała się znana ze swojej pracy nad serią Assassin's Creed, napotkała przeszkody w swoich poprzednich projektach. Po odejściu z Ubisoftu pracowała nad anulowaną grą EA Star Wars Ragtag i była zaangażowana w nieistniejącą już platformę Google Stadia. Wkrótce potem założyła firmę Haven i nawiązała współpracę z Sony, aby opracować Fairgame$.
Jak myślisz, co może oznaczać to opóźnienie? Czy może lepiej byłoby, gdyby Sony po prostu odłożyło Fairgame$ na półkę?