Gamereactor PL. Obejrzyj najnowsze zwiastuny gier i wywiady z największych targów i konwentów growych na świecie. Gamereactor korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość przeglądania naszej strony internetowej. Jeśli kontynuujesz, założymy, że jesteś zadowolony z naszych zasad dotyczących plików cookie.

Polski
Gamereactor
wiadomości
Warhammer 40,000: Darktide

Fatshark chciał stworzyć grę Warhammer 40K "ponieważ jest po prostu bardziej epicka, większa, po prostu bardziej szalona"

Szwedzki deweloper opowiedział nam o tym, dlaczego zostawił za sobą fantastyczną stronę uniwersum Warhammera.

HQ

Większość ludzi rozpoznaje i kojarzy dewelopera Fatshark z serią Warhammer Vermintide, ponieważ utalentowany zespół wyprodukował dwie części tej właśnie serii. Ale w listopadzie fatshark wkrótce odejdzie od fantastycznej strony Warhammera i skupi swoje wysiłki na 40-tysięcznej części uniwersum science-fiction, w nadchodzącym Warhammer 40,000: Darktide. Aby dowiedzieć się, dlaczego zespół porzucił fantazję na przyszłość, musieliśmy porozmawiać z Matsem Anderssonem z Fatshark podczas naszego pobytu na Gamescomie.

"To raczej nerdowska odpowiedź" - zaczął Andersson od wyjaśnienia. "Po prostu połowa studia to maniacy Warhammera, prawda? Zaczęliśmy od scenerii fantasy i doszliśmy do tego z perspektywy odgrywania ról, a więc dużą zawsze była marka 40K, ponieważ jest po prostu bardziej epicka, większa, po prostu bardziej szalona. "

Zapytaliśmy również Anderssona o niedawne opóźnienie i o to, w jaki sposób pozwoliło to Fatsharkowi poprawić wrażenia z Darktide.

"To w zasadzie zakończenie prezentacji, a następnie zrównoważenie wszystkiego. To jest ta rzecz, kiedy tworzysz gry i znajdujesz rdzeń, który działa, a gra gra dobrze, ale potrzebujesz tylko tego czasu, aby wszystko było idealnie dopasowane. I wolelibyśmy to zrobić przed wydaniem, a potem po wydaniu, prawda? Tak więc, to jest uzyskanie wszystkich różnych dynamicznych systemów, całego balansowania, całego postępu i tego wszystkiego, aby naprawdę dobrze żelować razem ze wszystkim. "

Możesz obejrzeć nasz pełny wywiad z Anderssonem poniżej, gdzie mówimy również o systemach strzelanek, systemie dostosowywania i nie tylko.

HQ
Warhammer 40,000: Darktide

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości