Polski
Gamereactor
wiadomości
Final Fantasy XVI

Final Fantasy XVI otrzymuje łatkę 1.03 z długo oczekiwaną poprawką

Wreszcie będziemy mogli dostosować rozmycie ruchu w grze akcji Square Enix.

HQ

Wczesnym rankiem oficjalne konto Final Fantasy XVI na Twitterze ujawniło szczegóły dotyczące aktualizacji 1.03 gry, która właśnie została wydana, która zawiera jedną z najbardziej pożądanych poprawek graficznych przez graczy ekskluzywnej gry PlayStation 5, motion blur.

Do tej pory nie można było modulować ani tłumić tego rozmycia, co powodowało dyskomfort wielu graczy, prowadząc do niektórych przypadków choroby lokomocyjnej. Wygląda na to, że te dni są już za nami, a teraz możemy cieszyć się historią Clive'a Rosfielda bez fizycznego dyskomfortu.

Final Fantasy XVI Patch 1.03 – informacje


  • Dodaje następujące elementy do karty System w menu głównym:

  • Siła rozmycia ruchu

  • Pozwala graczowi dostosować siłę efektu rozmycia ruchu, gdy postać lub kamera jest w ruchu. Ustawienie domyślne to maksimum 5. Można go obniżyć, aby zmniejszyć siłę efektu rozmycia ruchu, lub ustawić na 0, aby całkowicie go wyłączyć.

  • Śledzenie gracza (ruch)

  • Podążanie za graczem (atak)

  • Wyłączenie tych ustawień zapobiega automatycznemu podążaniu kamery za graczem odpowiednio podczas ruchu i ataku

  • Zmienia maksymalne ustawienie elementów Czułość kamery (pozioma) i Czułość kamery (pionowa) z 10 na 20.

  • Dodaje trzy nowe układy kontrolerów: typ D, E i F.

  • Rozwiązuje problem, który wpływał na stabilność niektórych menu.

  • Rozwiązuje niektóre problemy z tekstem.

  • Dodaje hashtag #FF16 podczas udostępniania zrzutów ekranu lub klipów wideo na Twitterze lub YouTube

Final Fantasy XVI

Powiązane teksty

0
Final Fantasy XVIScore

Final Fantasy XVI

RECENZJA. Przez Ketil Skotte

Na pierwszy rzut oka trudno rozpoznać Final Fantasy z dzieciństwa, ale za ponurą powierzchownością serce serii bije mocniej niż przez dziesięciolecia.



Wczytywanie następnej zawartości