Folklor słowiański dostosowuje się do apokalipsy w Project Thea
W najnowszej taktycznej grze RPG od MuHa Games świat Thei wkracza w inną erę.
Project Thea, trzecia gra Thea od MuHa Games, porzuca motyw fantasy i zastępuje go postapokaliptycznym, inspirowanym science fiction spin-offem, który może i ma więcej maszyn niż mieczy i tarcz, ale nadal jest pełen inspiracji słowiańskim folklorem.
Wyjaśniając, w jaki sposób mitologia świata dostosowała się do tego spin-offu, Mila "Yuuki" Undro powiedziała nam, że MuHa Games lubi "zadawać pytanie, jak wyglądałaby Baba Yaga we współczesnym mieście? Co by teraz zrobiła? Tak więc w naszej grze sprzedaje lody z ciężarówki z lodami".
"Tak więc wróżka zębuszka we współczesnym mieście zaczęła zajmować się stomatologią, ponieważ oczywiście jest wróżką zębuszką" – kontynuowała. "Ale teraz, gdy świat ma warstwy. To jest tak, jak w mieście, kiedy było dużym, funkcjonującym miastem, a teraz w postapokaliptycznym świecie, wiecie, co oni teraz robią? Więc teraz znowu stają się okrutni".
Będziemy musieli zmierzyć się z mitami, legendami i nie tylko, a także będziemy chcieli dostosować się do taktycznej walki w Project Thea. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak to jest, zapoznaj się z naszym pełnym wywiadem poniżej:
Project Thea premiera 20 listopada.
