Polski
Gamereactor
wiadomości

Force Dynamics zaprezentowało nowy symulator wyścigowy 202

Cała konfiguracja przyniesie Ci ponad 40 000 $.

HQ

Amerykańscy guru ruchu w Force Dynamics właśnie ogłosili nowy symulator 202, tak zwany system 6DOF (Degrees or Freedom), który symuluje wszystkie ruchy, którym poddawany jest lub generuje samochód wyścigowy GT/Formula/rajdowy.

Platforma jest dostarczana w komplecie z komputerem, ekranami, podstawą kierownicy i pedałami i kosztuje około 42 000 USD bez wysyłki. Innymi słowy, spodziewaj się, że zapłacisz dużo, dodając wysyłkę i cło. Osobiście uważam, że wygląda bardziej jak karuzela, gdy jest w ruchu, niż jak zachowuje się prawdziwy samochód pod dużym obciążeniem wyścigowym.

"To jedyny prawdziwy symulator ruchu w swojej klasie cenowej i wielkościowej, jedyny zdolny do przesuwania wyświetlaczy wraz z platformą, jedyny zapewniający rzeczywiste obciążenia przeciążeniowe i jedyny system z dwoma siłownikami z efektywnymi osiami przepięciowymi i kołysanymi, które przewyższają profesjonalne systemy 6DOF. Model 202 to klasa sama w sobie - za każdą cenę. Model 202 nie tylko oferuje dwukrotnie większy zakres przechyłów niż większość konkurentów, ale porusza się w tym zakresie siedem razy szybciej niż konkurenci w podobnej cenie i jest dwa razy szybszy niż systemy, które kosztują dwa razy więcej. Platformy D-Box zapewniają 1,5 cala zasięgu siłownika, systemy Qubic 1,9 cala, a 202 aż 15 cali. Nie ma porównania.

Konwencjonalne platformy układają system ruchu na siłownikach, kołysząc głową jak wiadro na końcu liny. Konwencjonalna mądrość mówi, że zbyt duży ruch jest zły, ale to dlatego, że konwencjonalne platformy źle się poruszają. Środek przechyłu modelu 202 znajduje się prawie na poziomie głowy, co zapewnia czyste, precyzyjne sygnały dotyczące siły bocznej bez niezamierzonych sił. Co więcej, układ modelu 202 sprawia, że jeździ on jak platforma wieloosiowa. Bardzo wysoki środek przechyłu oznacza, że faktycznie poruszasz się w lewo i w prawo - indukowana oś kołysania - podczas pokonywania zakrętów w lewo i w prawo, a geometria rozpórki napędza również indukowaną oś przepięcia. W "2DOF" 202 uzyskuje się więcej ruchów na boki i do przodu niż w systemach sześcioosiowych, które kosztują pięć razy więcej.

Force Dynamics zaprezentowało nowy symulator wyścigowy 202
Force Dynamics zaprezentowało nowy symulator wyścigowy 202


Wczytywanie następnej zawartości