Polski
Gamereactor
wiadomości
Forza Motorsport

Forza Motorsport ma ray tracing nawet podczas rozgrywki

Reżyser gry: "Nie próbujemy cię tutaj wprowadzić w błąd".

HQ

Podczas Xbox & Bethesda Games Showcase w zeszłym tygodniu w końcu udało nam się zobaczyć Forza Motorsport, którego brakowało od czasu ogłoszenia dwa lata temu. Wierzymy, że wszyscy możemy się zgodzić, że Forza Motorsport wygląda absolutnie oszałamiająco.

Jednym z powodów dobrego wyglądu jest użycie ray tracingu. To sprawiło, że wielu fanów poprosiło Turn 10 o wyjaśnienie, w jaki sposób jest to używane, ponieważ ray tracing w Gran Turismo 7 jest dostępny tylko w trybach innych niż rozgrywka, takich jak garaż. Czy Forza Motorsport miałaby takie samo rozwiązanie?

Na to pytanie odpowiedział dyrektor gry Chris Esaki w najnowszym Forza Monthly, gdzie miał dobre wieści do przekazania:

"Ray tracing jest tutaj. Jest na dobrej drodze, a co najważniejsze, jest to rozgrywka w czasie rzeczywistym. Naprawdę chcę to wyjaśnić. Kiedy mówimy "na torze", nie mamy na myśli, że jest to tylko w powtórkach lub trybie fotograficznym na torze i [jesteśmy] zabawni słowami - nie próbujemy was tutaj wprowadzić w błąd. Kiedy się ścigasz, kiedy grasz w grę, ray tracing jest włączony. "

Wygląda na to, że możemy podkręcić nasze oczekiwania, nie sądzisz? Forza Motorsport pojawi się na początku przyszłego roku na PC i Xbox Series S/X i będzie dołączona do Xbox Game Pass od pierwszego dnia.

Forza Motorsport

Dzięki Pure Xbox

Powiązane teksty

0
Forza MotorsportScore

Forza Motorsport

RECENZJA. Przez Ben Lyons

Ścigaliśmy się do woli w najnowszym tytule wyścigowym w zakręcie 10.



Wczytywanie następnej zawartości