Podczas Xbox & Bethesda Games Showcase w zeszłym tygodniu w końcu udało nam się zobaczyć Forza Motorsport, którego brakowało od czasu ogłoszenia dwa lata temu. Wierzymy, że wszyscy możemy się zgodzić, że Forza Motorsport wygląda absolutnie oszałamiająco.
Jednym z powodów dobrego wyglądu jest użycie ray tracingu. To sprawiło, że wielu fanów poprosiło Turn 10 o wyjaśnienie, w jaki sposób jest to używane, ponieważ ray tracing w Gran Turismo 7 jest dostępny tylko w trybach innych niż rozgrywka, takich jak garaż. Czy Forza Motorsport miałaby takie samo rozwiązanie?
Na to pytanie odpowiedział dyrektor gry Chris Esaki w najnowszym Forza Monthly, gdzie miał dobre wieści do przekazania:
"Ray tracing jest tutaj. Jest na dobrej drodze, a co najważniejsze, jest to rozgrywka w czasie rzeczywistym. Naprawdę chcę to wyjaśnić. Kiedy mówimy "na torze", nie mamy na myśli, że jest to tylko w powtórkach lub trybie fotograficznym na torze i [jesteśmy] zabawni słowami - nie próbujemy was tutaj wprowadzić w błąd. Kiedy się ścigasz, kiedy grasz w grę, ray tracing jest włączony. "
Wygląda na to, że możemy podkręcić nasze oczekiwania, nie sądzisz? Forza Motorsport pojawi się na początku przyszłego roku na PC i Xbox Series S/X i będzie dołączona do Xbox Game Pass od pierwszego dnia.
Dzięki Pure Xbox