Polski
Gamereactor
wiadomości
Forza Motorsport

Forza Motorsport oferuje ray-tracing z dynamicznym 4K i 60 klatkami na sekundę

Mamy również wiele nowych rozgrywek do pokazania, a także nową animację intro do zakrętu 10.

HQ

Niecały miesiąc dzieli nas od premiery Forza Motorsport, która ukaże się 10 października na PC i Xbox (z możliwością pięciodniowej przewagi, jeśli zarezerwujecie edycję Premium). Dzisiaj Microsoft i Turn 10 ujawniły kilka nowych aspektów gry, w tym grafikę.

Okazuje się, że gracze wyścigowi będą mogli wybierać spośród trzech trybów wizualnych, w tym takiego, który oferuje zarówno wyścigi do 4K z ray-tracingiem w grze przy 60 FPS; Performance (priorytet 60FPS z pełną rozdzielczością 4K), Performance Ray tracing (60FPS z ray tracingiem podczas wyścigu i dynamicznym 4K) oraz Visuals (30 klatek na sekundę, ale z pełną rozdzielczością 4K i ray tracingiem w wyścigu). W przypadku Xbox Series S do wyboru są dwie opcje, ale niestety żadna z nich nie obsługuje ray-tracingu.

Dowodem na to, że ray-tracing w grze jest Jon Linneman z Digital Foundry, który pisze: "Jak dotąd wygląda to na doskonałe i tak, mogę potwierdzić, że w grze na Xbox Series X używany jest ray tracing!". Inny użytkownik X, Klobrille, udostępnił nową animację wprowadzającą do Turn 10/Xbox Game Studios on X, którą możecie obejrzeć poniżej.

Wreszcie, mamy mnóstwo nowej rozgrywki dla przyjemności oglądania od początku Forza Motorsport. Zobaczcie, co czeka Was po uruchomieniu gry w dniu premiery.

HQ
Forza Motorsport

Powiązane teksty

Forza MotorsportScore

Forza Motorsport

RECENZJA. Przez Ben Lyons

Ścigaliśmy się do woli w najnowszym tytule wyścigowym w zakręcie 10.



Wczytywanie następnej zawartości