Cookie

Gamereactor korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość przeglądania naszej strony internetowej. Jeśli kontynuujesz, założymy, że jesteś zadowolony z naszych zasad dotyczących plików cookie.

Polski
Strona główna
wiadomości
Gears 5

Gears 5 z serwerami na poziomie 60Hz

W weekend ujawniono wiele szczegółów dotyczących gry wieloosobowej.

W miniony weekend odbył się konkurs esportowy Gears of War 4, podczas którego dowiedzieliśmy się co nieco o grze wieloosobowej w nadchodzącym Gears 5.

Jak donosi Windows Central, będzie to pierwsza odsłona serii, która zaoferuje serwery na poziomie 60Hz. Dyrektor ds. projektowania trybu wieloosobowego, Ryan Cleven, napisał na Twitterze, że nowy system będzie w znacznie większym stopniu opierać się na umiejętnościach graczy, a tryby PvP nie będą posiadać wspomagania celowania.

Jednym z trybów dostępnych w grze będzie Eskalacja, która posiada intrygujący system wskrzeszania. Gdy zostaniemy postrzeleni, spowoduje to obrażenia - a ich skala zależna jest od odległości wystrzelonego pocisku. Następnie będziemy powoli się wykrwawiać i słabnąć.

Co sądzicie o nowych informacjach?

Oglądasz

Preview 10s
Next 10s
Reklamy

Oglądasz

Preview 10s
Next 10s
Reklamy
Gears 5