W ostatnim zwiastunie dla Ghost Recon: Breakpoint (który ma trafić na rynek już czwartego października), Ubisoft zaprezentował wszelkie informacje związane z komputerową wersją strzelanki. Z tego, co usłyszeliśmy wynika, że właściciele pecetowców mogą liczyć na spełnienie wszelkich zachcianek, które lądują w przedziale mokrych snów członków "PC Master Race". Samo zapewnienie o tym, że Breakpoint ma być jak dotychczas najlepiej zoptymalizowaną grą to tylko początek.
Produkcja ma działać bezbłędnie w maksymalnej rozdzielczości, z nieograniczoną liczbą klatek na sekundę. Na spełnienie marzeń mogą liczyć właściciele ultraszerokich monitorów, oraz ci, którzy swoją grę lubią prowadzić na przestrzeni kilku monitorów naraz. Ustawienia graficzne będzie można w pełni dostosować wedle własnego gustu, nic też nie ograniczy własnych preferencji co do sterowania. Aby jeszcze bardziej wzbogacić wrażenia wizualne, firma planuje też zastosowanie FidelityFX od AMD, którego tegoroczna najnowsza generacja sprzętu wysoko podniosła poprzeczkę wydajności dla konkurencji.
Na deser Ubisoft szykuje integrację gry z serwisem Discord, a nawet połączenie jej z systemem śledzenia ruchu oczu firmy Tobii. Jedyna informacja, której zabrakło na prezentacji była tą najważniejszą: minimalne wymagania sprzętowe dla ostatecznej wersji gry. Na szczęście narzędzie do testowania wydajności pozwoli na własne oczy doświadczyć rozmachu, z jakim Ghost Recon: Breakpoint zaszczyci nasze oczy - lub usmaży nasze pecety.