Glen Schofield, deweloper, który brał czynny udział w tworzeniu Dead Space w studiu Visceral, a następnie pracował nad serią Call of Duty w Sledgehammerze (firmie, której był współzałożycielem), został nowym dyrektorem generalnym Striking Distance.
Studio, którego siedziba ma mieścić się w San Ramon w Kalifornii, jest częścią rodziny Bluehole, a zespół deweloperski będzie odpowiadać za nową narracyjną grę osadzoną w uniwersum PUBG.
"Przez całą moją karierę miałem wiele okazji do stworzenia niezwykłych gier, które opowiadają niesamowite historie, a każda z nich oznacza dla mnie coś wyjątkowego" - napisał Schofield. "Teraz to nabyte doświadczenie pomoże mi w zbudowaniu zespołu odpowiedzialnego za produkcje AAA, który będzie tworzył nowe projekty i koncepcje - a będzie to Striking Distance."
"Swoboda w odkrywaniu uniwersum PUBG podekscytowała mnie, jako twórcę, możliwościami, które uważam za wykraczające poza gatunek battle royale" - dodał. "Dzisiejszy dzień jest dla mnie wyjątkowy i jestem bardzo wdzięczny za to, że mogę wziąć udział w tej podróży wraz z zespołem PUBG Corporation."
Co chcielibyście zobaczyć w nowej grze z uniwersum PUBG?