W przeciwieństwie do innych tytułów wydanych ostatnio wyłącznie na PlayStation 4 (jak na przykład Spider-Man) epicki God of War nie posiadał żadnych DLC po swojej premierze. Temat ten poruszono w wywiadzie przeprowadzonym przez kanał YouTube Kinda Funny w GameOverGreggy Show (dzięki, GamingBolt) z reżyserem gry, Corym Barlogiem.
Jak ujawnił Barlog, początkowo Santa Monica Studios było gotowe rozszerzyć przygodę Kratosa i Atreusa o kilka dodatkowych treści, ale sytuacja zmieniła się, gdy studio zdało sobie sprawę, że te DLC byłyby zbyt ambitne, by można je było zredukować do odpowiedniego poziomu. Z tego powodu firma porzuciła pomysł.
"Taki projekt w końcu zjadłby swój własny ogon" - powiedział Barlog podczas wywiadu. "Wszyscy się ze mną zgodzili i stwierdzili, że jestem szalony, że ta zawartość jest stanowczo za duża jak na DLC."
Biorąc pod uwagę ogromną liczbę tych DLC, Santa Monica prawdopodobnie postanowiło zatrzymać pomysły, by zaprezentować je w pełnoprawnej kontynuacji.
Czy spodziewaliście się, że w God of War po premierze pojawią się jakieś dodatki?