Polski
Gamereactor
wiadomości
God of War

God of War: Cory Barlog wyjaśnia brak DLC po premierze

Projekt był zbyt ambitny.

HQ

W przeciwieństwie do innych tytułów wydanych ostatnio wyłącznie na PlayStation 4 (jak na przykład Spider-Man) epicki God of War nie posiadał żadnych DLC po swojej premierze. Temat ten poruszono w wywiadzie przeprowadzonym przez kanał YouTube Kinda Funny w GameOverGreggy Show (dzięki, GamingBolt) z reżyserem gry, Corym Barlogiem.

Jak ujawnił Barlog, początkowo Santa Monica Studios było gotowe rozszerzyć przygodę Kratosa i Atreusa o kilka dodatkowych treści, ale sytuacja zmieniła się, gdy studio zdało sobie sprawę, że te DLC byłyby zbyt ambitne, by można je było zredukować do odpowiedniego poziomu. Z tego powodu firma porzuciła pomysł.

"Taki projekt w końcu zjadłby swój własny ogon" - powiedział Barlog podczas wywiadu. "Wszyscy się ze mną zgodzili i stwierdzili, że jestem szalony, że ta zawartość jest stanowczo za duża jak na DLC."

Biorąc pod uwagę ogromną liczbę tych DLC, Santa Monica prawdopodobnie postanowiło zatrzymać pomysły, by zaprezentować je w pełnoprawnej kontynuacji.

Czy spodziewaliście się, że w God of War po premierze pojawią się jakieś dodatki?

God of War

Powiązane teksty

0
God of War (PC)Score

God of War (PC)

RECENZJA. Przez Patrik Severin

Po premierze na PlayStation 4 w 2018 roku uznana podróż Kratosa i Atreusa pojawiła się na PC.

0
God of War trafi na PC w styczniu

God of War trafi na PC w styczniu

WIADOMOŚĆ. Przez Eirik Hyldbakk Furu

Uncharted 4: Kres Złodzieja i Uncharted: Zaginione Dziedzictwo to nie jedyne gry z PlayStation, które dołączą do wyścigu mistrzów na początku 2022 roku.



Wczytywanie następnej zawartości