Polski
Gamereactor
wiadomości
God of War: Ragnarök

God of War: Ragnarök jest bombardowany recenzjami na Steamie

Wydaje się, że głównie ze względu na wymagania PSN dotyczące gry.

HQ

God of War: Ragnarök został właśnie wydany na PC i niemal natychmiast został zbombardowany recenzjami na Steam. Wydaje się, że jest to głównie protest przeciwko kontrowersyjnemu wymogowi Sony, zgodnie z którym do grania w grę na Steam wymagane jest konto PSN, mimo że gra nie ma funkcji online, gdzie w kilku regionach/krajach nie jest możliwe utworzenie konta i wymagane jest wiele dodatkowej pracy (takiej jak przesłanie dowodu w postaci zdjęcia potwierdzającego, kim jesteś).

Na przykład jeden z użytkowników pisze:

"Fakt, że ta gra, gra dla jednego gracza, zmusza cię do zalogowania się do sieci, która jest znana z naruszeń danych, jest absolutnie absurdalny".

Inny komentujący tłumaczy swoje niezadowolenie w ten sposób:

"Wymóg posiadania konta PSN (w przypadku gry wyłącznie dla jednego gracza) to jednak absolutna bzdura Sony. Podczas 4-godzinnej jazdy samochodem przekonałem się na własnej skórze, że nawet jeśli po raz pierwszy uruchomisz Steamdeck, po prostu się zawiesi, jeśli nie zalogujesz się do PSN podczas uruchamiania, gdy jesteś offline. Absolutnie okropny projekt ze strony Sony. 100% nie kupuj, jeśli to zrujnuje twoje wrażenia."

W chwili pisania tego tekstu God of War: Ragnarök ma ponad 6000 recenzji użytkowników na Steam i ogólną ocenę mieszaną od użytkowników. Oprócz wymogu posiadania konta PSN, kilku graczy na PC wydaje się mieć problemy z wydajnością gry, gdzie wydaje się, że gra "zwalnia", a wydajność powoli pogarsza się i pogarsza, im więcej w nią grasz. Ponadto kilka osób wydaje się narzekać na wsparcie dla kontrolerów ręcznych różnych marek (w tym własnych Sony). W jednej z recenzji możemy przeczytać:

"Napraw te pieprzone kontrolki kontrolera. Kontroler nie działa, chyba że korzysta z dopływu pary, który losowo przestanie działać. Próba zmiany przycisków w grze przekierowuje cię do wejścia Steam, ale zmiana ich w tym miejscu nie zmienia monitu w grze."

God of War: Ragnarök zaczęło powoli Steam i po weekendzie otwarcia nie zdołało osiągnąć nawet połowy maksymalnej liczby jednoczesnych graczy, jaką miał oryginał. Domyślamy się, że ocena Mixed i wszystkie skargi nie przyczynią się do dalszego wzrostu sprzedaży.

God of War: Ragnarök

Powiązane teksty

God of War: RagnarökScore

God of War: Ragnarök

RECENZJA. Przez Ben Lyons

Kontynuacja miękkiego rebootu Santa Monica Studios z 2018 roku jest już prawie dostępna, ale czy dorównuje swojemu doskonałemu poprzednikowi? Mówiąc najprościej... tak.



Wczytywanie następnej zawartości