Polski
Gamereactor
wiadomości
The Last of Us: Part II

Gra w The Last of Us: Part II może obciążać umysł odbiorcy

HQ

The Last of Us: Part II w końcu ujrzy światło dzienne 19 czerwca wyłącznie na PS4 (przynajmniej na razie). Od dawna wiemy, że gra porusza ciężkie tematy, ale okazuje się, że została celowo zaprojektowana tak, by czasami obciążać umysł odbiorcy.

W rozmowie z Eurogamerem reżyser gry Neil Druckmann stwierdza:

"Chcemy, żeby to było trudne, wiesz? Chodzi o to, że niektóre gry poprawiają ci nastrój, są przyjemne. To nie jest jedna z tych gier. Są w niej momenty komfortowe i są chwile, kiedy granie jest naprawdę trudne emocjonalnie. To część tego projektu".

Sądząc po wszystkim, co działo się wokół The Last of Us: Part II w ostatnich miesiącach, tytuł z pewnością zapisze się na kartach historii. Nasze wrażenia z gry znajdziecie w tym miejscu.

The Last of Us: Part II
HQ

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości