The Outer Worlds firmy Obsidian Entertainment zadebiutowało pod koniec zeszłego miesiąca, a Digital Foundry dokładnie przyjrzało się różnym ustawieniom graficznym produkcji na Xboksie One X, PS4 Pro i PC.
Wersja gry na PC oferuje pięć głównych opcji graficznych, łącząc wiele standardowych opcji z innych produkcji w jedną. Przykładowo, "Screen Effect" wpływa jednocześnie na głębię pola i rozmycie ruchu, a także aberrację chromatyczną - zwykle każdy z tych aspektów można dostosować w indywidualnych opcjach. Ustawienia obejmują zakres od niskich do ultra.
Gracze konsolowi nie mają wpływu na ustawienia graficzne i są zmuszeni grać w jedną wersję. Wersja ta przypomina niską/średnią konfigurację z komputera, przy czym niektóre obszary osiągają jakość wysoką.
Wielu posiadaczy PC ucieka się do szperania w plikach INI, aby dostosować indywidualne ustawienia z pewną dodatkową złożonością.