Dansk
Svenska
Norsk
Suomi
English
Deutsch
Italiano
Español
Português
Français
Nederlands
中文版
Indonesia
日本語
한국어
Česko
Ελληνικά
Türkçe
Tiếng Việt
عربي
Obserwuj nas
Branża gier mobilnych w 2019 roku zarobiła 29,6 miliardów dolarów. To o 11,3% więcej niż w ubiegłym roku, i to zarówno w przypadku iOS-a, jak i Androida. Gry stanowią 75% rynku telefonii komórkowej w tym roku.
Raport portalu Sensor Tower wykracza poza sferę gier, ale wciąż podkreśla, jak lukratywne mogą być gry w przestrzeni mobilnej.
Honor of Kings / Arena of Valor (Tencent) to najbardziej dochodowa gra w tym roku, która pochłonęła 728 milionów dolarów (nie wliczając Chin). Poza tym Fate/Grand Order (Sony Aniplex), Monster Strike (Mixi), Candy Crush Saga (King) oraz PUBG Mobile (Tencent) tworzą pozostałą piątkę największych gier 2019 roku.